Primena blokčejn tehnologije može predstavljati veliki potencijal, ukoliko se razvoju projekata zasnovanim na njenoj primeni pristupi na način koji će omogućiti prepoznavanje stvarnog tržišnog potencijala konkretnih proizvoda i usluga.

Upravo je ovo razlog zbog koga blokčejn ne posmatramo kao revolucionarni već evolutivni iskorak koji ukoliko je implementiran adekvatno, može osloboditi svoj puni potencijal i doneti pozitivne transformacije. U skladu sa tim, naše usluge zasnovane su na proverenim metodama i principima strateškog tržišnog planiranja i komuniciranja. 

Podrška u razvoju novih proizvoda
Poslednji veliki pad vrednosti tržišta kriptovaluta uzrokovao je gašenje čak i onih projekata koji su prethodno uspešno realizovali vlastite ICO kampanje. Jedan od osnovnih razloga za to je neuspeh u razvoju minimalno održivih proizvoda koji bi bili predstavljeni tržištu i poslužili kao osnova za izgradnju željene pozicije. Naša podrška u ovom segmentu usmerena je na prepoznavanje ključnih vrednosti, oblikovanje proizvoda i formulisanje njegovog jedinstvenog prodajnog predloga.

Podrška u ICO kampanjama
Svaka kampanja usmerena na prikupljanje sredstava zahteva precizno mapiranje relevantnih javnosti, taktičko planiranje i izbor adekvatnih medijskih kanala koji će omogućiti uspešnu promociju projekta. Naše usluge savetovanja fokusirane su na unapređenje idejnog, kreativnog i komunikacionog projektnog potencijala i ukupnih aktivnosti koje će doprineti uspešnoj konverziji i ostvarenju ciljeva kampanje.

Razvoj i upravljanje zajednicama
Konstantno učestvujemo, razvijamo i testiramo različite zajednice u postojećim decentralizovanim ekosistemima, kako bismo proverili i izmerili stvaran uticaj ove tehnologije na nivo korisničke participacije i kvalitet korisnički kreiranih sadržaja. Ovo nam omogućuje da okupimo i animiramo željene javnosti i utičemo na podzanje svesti o specifičnim proizvodima i uslugama, stvarajući dugoročne veze sa njihovim potencijalnim korisnicima.

Poslednje na blogu

Poseta Ambasade Japana i Japanske poslovne alijanse u Srbiji

Njegova ekselencija ambasador Japana Đunići Marujama i predstavnici Japanske poslovne alijanse u Srbiji, u utorak 23. aprila posetili su Nimma ...
Read More

Kada od drveta ne vide voćnjak

Ako ste kao dete sa drugarima krali jabuke u komšijskom voćnjaku, setićete se da ste se svi gurali oko najvećeg ...
Read More

Glasovi u glavi

Kada je 2006. godine u autorskom tekstu za Wired magazin, Džef Houv prvi put upotrebio termin crowdsourcing, učinio je to ...
Read More
TOP