Headmade | New Integrated Approach

  • SR
  • EN
  • Usluge
  • Blog
  • Kontakt
/ Published in Uncategorized

(Ne)razumevanje potrošača

Svako ko je bio u prilici da obuče dres klijenta i zaigra u njegovoj tržišnoj utakmici složiće se da je strateško komuniciranje igra čije trajanje sudijska pištaljka nikada ne prekida.

Pojedinačne kampanje i njihovi kreativni izrazi imaju svoja vremenska ograničenja i samo su delovi neprekidnog ciklusa koji je neophodno kontinuirano evaluirati na osnovu univerzalnog kriterijuma – nivoa razumevanja dvanaestog igrača, onog zbog koga i istrčavamo na teren.

Baš kao i u utakmici, svakoj dobroj kampanji prethode i slede aktivnosti koje nam omogućavaju da planiramo najbolju moguću taktiku, ali i da na stečenom iskustvu unapredimo našu strategiju. Razlog je jednostavan, u ovoj našoj igri pravila se menjaju gotovo svakodnevno, pri čemu je samo jedna istina konstantna. Potrošač je ključni igrač u igri koja nikada ne prestaje.

Uspeh na tržištu direktno zavisi od stepena u kome smo uspeli da razumemo potrebe potrošača, njegove želje, preferencije i sve druge ključne parametre koji će nam stvoriti šansu da od pasivnog gledaoca napravimo vatrenog navijača. Da bismo klijentu omogućili ovakve uslove, agencija mora imati svoje mesto i u stručnom štabu i na terenu. U stručnom štabu se prikupljaju i analiziraju podaci na osnovu kojih se gradi strategija i kroji taktika igre. Na terenu agencija ima mesto veznog igrača. Po formaciji igramo između napada i odbrane. Što duže imamo loptu u posedu to bolje kreiramo napadačke akcije i stvaramo klijentu šanse za šut na go.

Kada znamo zbog koga igramo i kada zajedno sa klijentom istrčimo na teren, više nema stajanja. Opstanak u ligi zagarantovan je samo onima koji shvate da devedeseti minut ne predstavlja kraj već samo novi početak. Reakcije publike i broj golova u mreži nisu ništa drugo do novi podaci, na osnovu kojih iznova otkrivamo nove informacije kojima unapređujemo poziciju našeg klijenta u neprekidnoj tržišnoj utakmici.

Autor: Slađana Večerinović, Executive director, Headmade

Tekst je prvobitno objavljen u okviru publikacije Adbooka.

What you can read next

Kada se dve glave slože, sve se može
Poseta Ambasade Japana i Japanske poslovne alijanse u Srbiji
Glasovi u glavi
market comm_

Na bazi desetogodišnje ekspertize, razvijamo komunikacione strategije iz kojih nastaju integrisani odgovori u domenu tržišnih komunikacija.

e2e comm_

Pratimo, analiziramo i istražujemo tržišne pokazatelje, a potom stečena saznanja pretvaramo u stratešku osnovu za razvoj i implementaciju komunikacionih rešenja.

crowdsourcing

Primenjujući crowdsourcing metode pristupamo participativnim online sredinama sa ciljem pretvaranja kolektivnog znanja u struktuirane i merljive rezultate.

blockchain

Učestvujemo u razvoju projekata zasnovanih na blockchain tehnologiji sa ciljem prepoznavanja stvarnih tržišnih potencijala specifičnih proizvoda i usluga.

supply chain

Pružamo podršku kompleksnim sistemima u kojima učestvuju sve strane koje utiču na proizvod ili uslugu od njihove razvojne faze pa sve do susreta sa krajnjim potrošačem.

start_in

Omogućujemo mulitidisciplinarnu podršku u svim oblastima relevantnim za početak poslovanja i stvaranja povoljnog ambijenta za dalji razvoj na teritoriji Republike Srbije.

Newsletter

Poslednje na blogu

Kada se dve glave slože, sve se može

Još jednom se potvrdilo pravilo da dobra ideja ne traži velike budžete i kompleksne strategije. Ako je prava, često može ...
Read More

(Ne)razumevanje potrošača

Svako ko je bio u prilici da obuče dres klijenta i zaigra u njegovoj tržišnoj utakmici složiće se da je ...
Read More

Poseta Ambasade Japana i Japanske poslovne alijanse u Srbiji

Njegova ekselencija ambasador Japana Đunići Marujama i predstavnici Japanske poslovne alijanse u Srbiji, u utorak 23. aprila posetili su Nimma ...
Read More

Kontakt

Futoška 71, 21000 Novi Sad, Serbia
Phone: +38121447441
office@headmade.rs

Kontakt

Futoška 71, 21000 Novi Sad, Serbia
Phone: +38121447441
office@headmade.rs

 

 

Copyright Headmade 2019. All rights reserved.

TOP