Headmade | New Integrated Approach

  • SR
  • EN
  • Usluge
  • Blog
  • Kontakt
  • Sve je u glavi
    .

Sve je u glavi.

/ Published in Uncategorized

(Ne)razumevanje potrošača

Svako ko je bio u prilici da obuče dres klijenta i zaigra u njegovoj tržišnoj utakmici složiće se da je strateško komuniciranje igra čije trajanje sudijska pištaljka nikada ne prekida.

Pojedinačne kampanje i njihovi kreativni izrazi imaju svoja vremenska ograničenja i samo su delovi neprekidnog ciklusa koji je neophodno kontinuirano evaluirati na osnovu univerzalnog kriterijuma – nivoa razumevanja dvanaestog igrača, onog zbog koga i istrčavamo na teren.

Baš kao i u utakmici, svakoj dobroj kampanji prethode i slede aktivnosti koje nam omogućavaju da planiramo najbolju moguću taktiku, ali i da na stečenom iskustvu unapredimo našu strategiju. Razlog je jednostavan, u ovoj našoj igri pravila se menjaju gotovo svakodnevno, pri čemu je samo jedna istina konstantna. Potrošač je ključni igrač u igri koja nikada ne prestaje.

Uspeh na tržištu direktno zavisi od stepena u kome smo uspeli da razumemo potrebe potrošača, njegove želje, preferencije i sve druge ključne parametre koji će nam stvoriti šansu da od pasivnog gledaoca napravimo vatrenog navijača. Da bismo klijentu omogućili ovakve uslove, agencija mora imati svoje mesto i u stručnom štabu i na terenu. U stručnom štabu se prikupljaju i analiziraju podaci na osnovu kojih se gradi strategija i kroji taktika igre. Na terenu agencija ima mesto veznog igrača. Po formaciji igramo između napada i odbrane. Što duže imamo loptu u posedu to bolje kreiramo napadačke akcije i stvaramo klijentu šanse za šut na go.

Kada znamo zbog koga igramo i kada zajedno sa klijentom istrčimo na teren, više nema stajanja. Opstanak u ligi zagarantovan je samo onima koji shvate da devedeseti minut ne predstavlja kraj već samo novi početak. Reakcije publike i broj golova u mreži nisu ništa drugo do novi podaci, na osnovu kojih iznova otkrivamo nove informacije kojima unapređujemo poziciju našeg klijenta u neprekidnoj tržišnoj utakmici.

Autor: Slađana Večerinović, Executive director, Headmade

Tekst je prvobitno objavljen u okviru publikacije Adbooka.

What you can read next

Intergalaktičko putovanje
Da prijatelji ostanu prijatelji
Novi znakovi pokraj starog puta
market comm_

Na bazi desetogodišnje ekspertize, razvijamo komunikacione strategije iz kojih nastaju integrisani odgovori u domenu tržišnih komunikacija.

e2e comm_

Pratimo, analiziramo i istražujemo tržišne pokazatelje, a potom stečena saznanja pretvaramo u stratešku osnovu za razvoj i implementaciju komunikacionih rešenja.

crowdsourcing

Primenjujući crowdsourcing metode pristupamo participativnim online sredinama sa ciljem pretvaranja kolektivnog znanja u struktuirane i merljive rezultate.

blockchain

Učestvujemo u razvoju projekata zasnovanih na blockchain tehnologiji sa ciljem prepoznavanja stvarnih tržišnih potencijala specifičnih proizvoda i usluga.

supply chain

Pružamo podršku kompleksnim sistemima u kojima učestvuju sve strane koje utiču na proizvod ili uslugu od njihove razvojne faze pa sve do susreta sa krajnjim potrošačem.

start_in

Omogućujemo mulitidisciplinarnu podršku u svim oblastima relevantnim za početak poslovanja i stvaranja povoljnog ambijenta za dalji razvoj na teritoriji Republike Srbije.

Newsletter

Poslednje na blogu

(Ne)razumevanje potrošača

Svako ko je bio u prilici da obuče dres klijenta i zaigra u njegovoj tržišnoj utakmici složiće se da je ...
Read More

Poseta Ambasade Japana i Japanske poslovne alijanse u Srbiji

Njegova ekselencija ambasador Japana Đunići Marujama i predstavnici Japanske poslovne alijanse u Srbiji, u utorak 23. aprila posetili su Nimma ...
Read More

Kada od drveta ne vide voćnjak

Ako ste kao dete sa drugarima krali jabuke u komšijskom voćnjaku, setićete se da ste se svi gurali oko najvećeg ...
Read More

Kontakt

Futoška 71, 21000 Novi Sad, Serbia
Phone: +38121447441
office@headmade.rs

Kontakt

Futoška 71, 21000 Novi Sad, Serbia
Phone: +38121447441
office@headmade.rs

 

 

Copyright Headmade 2019. All rights reserved.

TOP