Osmisliti idejni i kreativni koncept korporativnog događaja uvek predstavlja izazov jer konačan rezultat ne samo da mora preneti željenu poruku, već to i učiniti u kontekstu koji će istovremeno biti zanimljiv njegovim učesnicima i doprineti tome da se osećaju prijatno.
Poslednji četvrtak u novebru, tradicionalno je u planerima više od 700 poslovnih partnera, dan rezrvisan za godišnju korporativnu zabavu kompanije Ninamedia.
Kada vam klijent jasno predoči da njegov događaj mora prerasti u zabavu intergalaktičkih razmera, izazov postaje još veći. Tako smo po četrnaesti put krenuli u potragu za idejom koja će u jednom drugačijem maniru, primerenom očekivanoj atmosferi i dobrom provodu, predstaviti kompaniju i njeno poslovanje.
Brejnstorming je ubrzo učinio svoje. Te godine, desila su se veoma važna svemirska otkrića – New Horizons je doneo nova saznanja o Plutonu, a NASA nam je saopštila da postoje naznake o postojanju vode na Marsu. Svemir nije izostao ni iz mejnstrima, a pažnja poklonika filmske industrije i tvrdokornih ljubitelja žanra uveliko je bila usmerena na kraj godine i najavu premijere nove Star Wars episode. Kada se na sve doda to da i sama Ninamedia podseća na veliki brod koji zahvaljujući svojoj širokoj ekspertizi može odgovoriti na različite izazove u nepreglednom univerzumu medijske scene, bilo nam je jasno da smo na dobrom tragu.
I priča je rođena.
Vođeni signalima koje nam je stvarnost nesebično slala, odlučili smo da kreiramo Ninamedia 14 matični brod, u kome je svaki sektor predstavljen kao posebna letelica i koji će gostima tokom proslave 14. rođendana omogućiti nezaboravno putovanje kroz prostor i vreme. Svaki od brodova-sektora, odlikovao se jedinstvenim osobinama, koje su predstavljale odraz njihovih rezultata i načina rada. Zahvaljujući tome, kliping, analitika, istraživanje, prevodi i produkcija postali su Clipping Cowboy, Star Analyzer, Research Jumper, The Productor i Sky Talker.
Ideja kojoj smo se spremali da udahnemo život, morala je biti razumljiva svim generacijama a ujedno i biti primenjiva u različitim izrazima Zato smo se opredelili za manir sličan starim arkadnim igrama.
Prvi korak, predstavljala je elektronska, save the date pozivnica, koju je pratila štampana pozivnica koncipirana kao karta za ukrcavanje u matični brod. Ovde je važno napomenuti to da se u tradicionalnim rođendanskim zabavama kompanije Ninamedia ime muzičara ili benda koji će zabavljati zvanice uvek čuva u tajnosti do samog trenutka nastupa. U želji da zaintrigiramo radoznale pojedince, pozivnici smo dali dodatnu vrednost pretvorivši detalje o izvođačima u zagonetku.
Kada smo pripremili pozive, mogli smo da se posvetimo putovanju. Letelice su spremno čekale trenutak za poletanje, ali to nije bilo sve. U želji da udahnemo život našoj ideji, razvili smo namensku igru u Unity endžinu i omogućili gostima da preuzmu ulogu njihovih pilota i oprobaju se u klasičnoj svemirskoj arkadi. Utisci su bili sjajni, a ukoliko želite igru možete preuzeti i pokrenuti je na vlastitom računaru putem banera u nastavku.
Ostatak je čista galaktička istorija, čiji su detalji upisani u brojnim uspomenama na jedan neočekivan kontekst, potpuno očekivanog dobrog provoda i uzavrele slavljeničke atmosfere.