Nova generacija interneta bazirana na blokčejn tehnologiji, kroz primenu NFT koncepta već danas predstavlja trend u kome su brojne globalne kompanije prepoznale šansu za unapređenje tržišne komunikacije, korporativne reputacije i ukupnog poslovanja.

Adidas, Nike, Samsung, Luis Viton, McDonalds i Burger King samo neke od kompanija koje su počele da grade svoju reputaciju na NFT sceni.

Sa ciljem da nacionalnim i regionalnim kompanijama omogućimo da iskoriste potencijale novih tehnologija na ovom brzo rastućem tržištu razvili smo jedinstveni sistem usluga koje obuhvataju:

Edukacije

— NFT osnove – upoznavanje ključnih karakteristika Non Fungible Tokena
— NFT kreiranje – razumevanje osnova NFT razvoja
— Razvoj NFT koncepata – od ideje do osnove za definisanje NFT kolekcije
— NFT projektna radionica – interaktivna sesija namenjena razvoju projektne dokumentacije i definisanju svih parametara neophodnih za iniciranje razvoja NFT kolekcije

Istraživanje

Web3 trendovi se brzo generišu što predstavlja značajan izazov za proces planiranja. Sa druge strane, NFT tržište je promenljivo, turbulentno i podložno brojnim makro i mikro uticajima. Naša usluga istraživanja, omogućuje uvid u:

Opštu analizu tržišta – trendove u NFT kolekcionarstvu, kretanje kapitala

— Analizu trendova – karakteristike vodećih projekata i sentiment tržišta

— SWOT analizu

 

NFT razvoj

Uspešno lansiranje NFT kolekcije, mora biti praćeno originalnom idejom koja će biti podržana funkcionalnostima koje će doprineti njenoj održivosti i stvaranju dodatne kolekcionarske vrednosti. Usluga NFT razvoja obuhvata:

STRATEGIJA PROJEKTA

— Razvoj idejnog koncepta NFT projekta

— Razvoj kreativne strategije NFT projekta

— Razvoj komunikacione strategije NFT projekta

 

DIZAJN PROJEKTA

— Definisanje karakteristika NFT kolekcije

— Razvoj vizuelnog identiteta NFT kolekcije

— Dizajn i generisanje NFT kolekcije 

 

IMPLEMENTACIJA PROJEKTA

— Razvoj specifičnih NFT funkcionalnosti (stejking, token generisanje, gejmifikacija...)

— Smart Contract development

— Lansiranje kolekcije

 

PROMOCIJA PROJEKTA

— Dizajn i produkcija promotivnih materijala

— Realizacija online i offline promotivne kampanje u skladu sa definisanom strategijom komunikacije

 

Stvaranje digitalnog identiteta kroz razvoj vaše NFT kolekcije omogućiće vam najdirektniji kontakt sa potrošačima, stvaranje aktivne zajednice, uvođenje potpuno novih potrošačkih benefita koje vode ka unapređenje lojalnosti vašem brendu.

 

Tehnologija je dokazala da napreduje brže nego što je usvajamo, a korisnici su u ovoj trci svakako u velikoj prednosti nad brendovima. Pronađite svoj  autentičan izraz u ovom novom svetu. 

Poslednje na blogu

(Ne)razumevanje potrošača

Svako ko je bio u prilici da obuče dres klijenta i zaigra u njegovoj tržišnoj utakmici složiće se da je ...
Read More

Poseta Ambasade Japana i Japanske poslovne alijanse u Srbiji

Njegova ekselencija ambasador Japana Đunići Marujama i predstavnici Japanske poslovne alijanse u Srbiji, u utorak 23. aprila posetili su Nimma ...
Read More

Kada od drveta ne vide voćnjak

Ako ste kao dete sa drugarima krali jabuke u komšijskom voćnjaku, setićete se da ste se svi gurali oko najvećeg ...
Read More
TOP